Social Icons

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Sunday 19 April 2009

Rahsia Blogspot Yang Mungkin Anda Tidak Tahu

Antara sengaja atau tidak sengaja, tetapi bagi saya ia memang disengajakan. Inilah cara bagaimana mereka menyesatkan umat Islam yang tidak tahu tentang agama, tetapi mengakui mereka beragama Islam. Bermacam-macam cara mereka buat untuk menyesatkan umat Islam, supaya umat Nabi Muhammad S.A.W ini memeluk agama yang mereka anuti. Tetapi saya percaya perkara ini nampak remeh dan dipandang sebelah mata bagi mereka yang kuat Imannya, tetapi Impaknya sangat besar sekiranya ia berlaku kepada mereka yang lemah Iman dan dengan mudah terpengaruh dengan cara sebegini.

Apa yang cuba saya sampaikan ini mungkin ada yang sudah mengetahui dan kemungkinan juga tidak mengetahui. Kepada pengunjung blog saya terima kasih kerena sudi membaca entri ini. Tanpa membebel dengan panjang lagi, saya akan memberi tahu apa itu Rahsia Blogspot.

Cuba anda taipkan URL blog saya http://socolatajuz.blogspot.com dengan betul, sudah tentu ia akan terus menuju ke blog saya, Tetapi sekiranya anda tersalah tulis perkataan BLOGSPOT kepada BLOGPSOT seperti ini http://socolatajuz.blogpsot.com, anda rasa ia akan menuju kemana? Jawapannya ialah BIBLE, apa itu bible? Bible adalah kitab orang Kristian. Itulah yang saya katakan tadi inilah caranya bagaimana mereka menyesatkan orang Islam.

Tidak kira apa Nama Blog Anda, jika anda tersilap taip Blogspot ia akan menuju ke website Bible ini. Cuba lihat gambar dibawah.


Anda digalakkan untuk menyebarkan maklumat ini tanpa perlu meminta kebenaran saya.


If you enjoyed this post, make sure you subscribe to my RSS feed! and Subscribe to Info To You by Email
Your comment will be highly appreciated.So Comment laa.
Have you found this post useful? If so please share it:

4 Comments:

  1. Terima kasih atas info ini.

    Tie telah berpindah ke wordpress, alamatnya..

    http://kayteeze.wordpress.com

    ReplyDelete
  2. wahh..melampau nye diorg ni..thnkx sbb kongsi ni tau. jahat betul la..

    ReplyDelete
  3. Salam.... hidayah-hidayah....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...