Social Icons

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday 15 April 2009

Senarai Blog Bahasa Melayu Yang Sangat Berguna

Oleh kerana saya baru lagi dalam dunia komputer dan Internet, saya sentiasa belajar dan terus belajar sehingga dapat mengusai ilmu yang sangat berguna ini pada masa ini. Walaupun tidak dapat menguasai kesemua ilmu tersebut, tetapi cukup untuk saya.

Terus terang saya cakap saya memang tidak fasih berbahasa Inggeris. Sebab itu, semua rujukan saya di Internet adalah blog berbahasa Melayu, saya juga bangga kerana begitu banyak blog Bahasa Melayu yang wujud dan juga menjadi rujukan saya. Antaranya Infomalaya, Sembangkomputer dan sebagainya.

Saya ingin berkongsi dengan anda senarai blog yang berkenaan dengan Komputer,Internet dan sebagainya yang pasti semuanya berkenaan dengan Teknologi Maklumat. Saya bermula dengan blog yang kerap saya kunjungi.

InfoMalaya.com


SembangKomputer.com


MelayuBuntu.blogspot.com


Amanz.my


MyWindowsXP.info


Sifoo.com


DilarangMelarang.com


KillVearn.com



Tetapi sekiranya anda mempunyai blog lain, selain yang ada di atas anda boleh memberikan link dibawah komen. Sebagai panduan saya dan pengunjung blog ini Terima kasih.

If you enjoyed this post, make sure you subscribe to my RSS feed! and Subscribe to Info To You by Email
Your comment will be highly appreciated.So Comment laa.
Have you found this post useful? If so please share it:

0 Comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...