Social Icons

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Monday 23 August 2010

Rakaman Takbir Raya Untuk Siaran RTM Di Masjid Negara


 http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR2XXQPd6zdQkL_3tlu6vWH3cRCPmq1-k4qXoLFJcanAtyFhiE&t=1&usg=__gRudqsggqylvry6WL4-oP0W_vYY=



Pada 20/8/2010 bersamaan 10 Ramadhan 1431H , selepas solat terawih satu sesi rakaman takbir raya telah diadakan di Dewan Solat Masjid Negara, Kuala Lumpur anjuran Unit Perhubungan Awam dan Pusat Sumber, Masjid Negara. Rakaman tersebut diadakan untuk siaran TV1, TV2 dan Media JAKIM yang akan ditayangkan pada hari raya Aidilfiri 2010 dan juga Aidiladha 2010. Rakaman ini mendapat sambutan yang membanggakan kerana lebih kurang hampir 300 orang yang hadir untuk menjayakan rakaman tersebut.

http://www.cimbislamic.com/images/islamic/logo_islamic.gif

Rakaman di ketuai oleh Yang Berbahagia Tan Sri Syaikh Hj. Ismail bin Hj. Muhammad Imam Besar Masjid Negara. CIMB Berhad sebagai penaja utama telah diwakili oleh Dato' Sulaiman bin Mohd Tahir yang juga meminpin bacaan Takbir Raya pada malam tersebut. Tidak ketinggalan bacaan Takbir Raya dibaca oleh Bilal Masjid Negara saudara Shah Azri bin Ahmad.


Have you found this post useful? If so please share it: If you enjoyed this post, make sure you subscribe to my RSS feed! and Subscribe to Info To You by Email Your comment will be highly appreciated.So Comment laa.

0 Comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...